fredag 25 juli 2008

Ingrids Danderyd

Välkommen till bloggen Ingrids Danderyd.
Det finns många fina platser och underbar natur i Danderyd. Jag har gått på många promenader och skrivit om dessa i Ingrids blandning . Tycker att de inte skall försvinna i mängden så därför har jag gjort denna blogg. Jag hoppas att den skall inspirera dig till egna promenader i vårt vackra Danderyd. Kom gärna med kommentarer om du har haft hjälp av min blogg och om vad du tycker jag kan förbättra.

Bilderna är mina egna.
Fakta hämtar jag från bl a kommunen och hembygdsföreningen.

Hannele har hjälpt mig komma igång och hennes blogg 80 promenader i Göteborg är en inspirationskälla.
Känner du till liknande bloggar? Tacksam om jag får en kommentar om den.

Jag har placerat min blogg i Danderyd på bloggkartan.se

2 kommentarer:

Hannele på Hisingen sa...

Kul om fler lokapatrioter skulle ge sej till känna ;)

Ingrid E sa...

Hannele! Det skulle verkligen vara kul.